UPONOR-FoxyplastExcelenta in instalatii

O gama variata de produse si servicii de cea mai inalta calitate.

Incalzire pardoseala

Beneficiati de cunostintele noastre in domeniul solutiilor sistemului de incalzire prin pardoseala
Atunci cand alegeti unul din sistemele Uponor de incalzire prin pardoseala, beneficiati de solutii convenabile si fiabile.

Learn More

Incalzire cu radiatoare

Impermeabilitate la oxigen – desigur!
Pentru a preveni coroziunea sistemului de incalzire si a fitingurilor, tevile Uponor PE‐Xa eval sunt acoperite cu un strat de EVOH. Acest strat suplimentar de plastic previne difuzia oxigenului

Learn More

Alimentare cu apa

Materii prime de inalta calitate si reciclabile
Se stie ca solutia cea mai ieftina nu da intotdeauna cele mai bune rezultate. Din acest motiv am decis sa atragem atentia asupra costurilor pe intreaga durata de viata.

Learn More

Uponor de-a lungul timpului

Fiecare lider din istoria Uponor a influentat in felul sau compania. Pentru a intelege compania, trebuie sa fii familiarizat cu oamenii din spatele ei. Fondatorul companiei, Aukusti Asko-Avonius, a fost un vizionar autodidact care a inteles avantajele productiei de serie si a observat ca oamenii dintr-o natiune aflata intr-un proces de dezvoltare puternica au nevoie de o multime de bunuri de uz casnic la preturi accesibile. El si-a inceput calatoria in izolata regiune Karelia si a construit un imperiu de afaceri care a inclus cel mai mare producator de mobila din tarile nordice. Asko-Avonius a fost urmat de fiul sau, Arvi Tammivuori, care a mostenit de la tatal sau spiritul intreprinzator si energia in afaceri. A fost fondatorul Upo, companie sora a Asko, devenita un important producator intern de aparate de uz casnic si produse metalice. Tammivuori a insistat sa intre in afaceri cu mase plastice, in ciuda opozitiei majoritatii colegilor sai. Prima persoana din afara familiei care a condus compania a fost Karl-Jan Govenius, un conducator dinamic in cursul fazei de inceput a afacerilor cu conducte din mase plastice.

Govenius si-a dat seama ca trebuie sa se concentreze pe fitingurile de montare a conductelor, pentru a realiza un progres radical in domeniul sistemelor de conducte din plastic. De asemenea, s-a implicat activ in promovarea standardelor industriale nordice si a infiintat o retea puternica de contacte cu alti jucatori-cheie din Europa, ambii factori jucând un rol major in succesul viitor al companiei. Heimo Eloranta este considerat de multi ca Parintele Uponor, adica al companiei mixte Oy Uponor AB, infiintata in 1982. Rolul lui Eloranta in crearea strategiei si culturii companiei a fost esential pentru succesul afacerii, in anii '80 si mult dupa demisia sa. La initiativa sa, compania si-a indreptat atentia asupra sistemelor pentru apa calda (= solutii pentru locuinte). De asemenea, el a cultivat viziunea ca Uponor va deveni una din cele mai mari trei companii de conducte din mase plastice din lume in anii '90, fapt care s-a realizat la sfârsitul unei perioade de zece ani in care vânzarile nete Uponor au atins nivelul maxim in cadrul industriei.

Uponor

Heikki Mairinoja a continuat pe calea deschisa de predecesorul sau. In timpul lui Marinoja, compania a continuat programul agresiv de achizitie, atât in sectorul proiectarii urbane cât si al solutiilor pentru locuinte, pentru a-si consolida pozitia pe plan international. Compania a continuat sa puna in aplicare o politica de mentinere a administratiei centrale la un nivel redus, care sa permita filialelor regionale mai multa libertate in dezvoltarea si administrarea activitatii proprii. Urmatorii pasi parcursi de Uponor au fost condusi de Jarmo Rytilahti, care a fost implicat in principal in efortul managerial al Asko de a face compania profitabila, din nou, dupa turbulentele financiare din anii '80. Rytilahti a finalizat demontarea structurii conglomerate, inclusiv prin renuntarea la activitatile neesentiale, ceea ce a dus la concentrarea activitatii companiei pe sistemele de conducte din mase plastice si fuziunea cu filiala sa Oy Uponor Ab. Dupa fuziune, a condus noua companie Uponor, care si-a consolidat in continuare activitatile, si a inceput procesul de integrare prin reducerea numarului de marci. La inceputul secolului al 21-lea, era nevoie de ceva nou. A fost momentul sosirii lui Jan Lång care a creat procesul One Unified Uponor, urmând calea deschisa de predecesorul sau. Lång a lansat o evolutie strategica in forta, urmarind trei domenii principale: crestere economica, un brand corporativ si excelenta operationala. Sub conducerea sa, compania a lansat o strategie de marca unica la nivel global, a implementat procese de management si afaceri internationale si a inceput un proces de reorganizare in care vânzarile si marketingul si lantul de aprovizionare au fost separate unele de altele, pentru a se concentra pe maximizarea punctelor forte ale companiei si pe câstigurile din sinergie.

Sursa - http://www.uponor.ro